ژاژوک
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • بیمه
  • بانک
  • انرژی
  • تکنولوژی
  • خودرو
  • فرهنگی
  • هنری
  • ورزشی
  • سلامت
  • سرگرمی
  • رنگارنگ
اشتراک
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • بیمه
  • بانک
  • انرژی
  • تکنولوژی
  • خودرو
  • فرهنگی
  • هنری
  • ورزشی
  • سلامت
  • سرگرمی
  • رنگارنگ
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
ژاژوک
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
خانه سایر اخبار ویژه

عملکرد کارکنان بانک ایران زمین در اوج

توسط ژاژوک
6 آبان 1402
در سایر اخبار ویژه
0
عملکرد کارکنان بانک ایران زمین در اوج

اعلام رضایت اعضای هیات مدیره پس از بازدید از شعب چهار استان نشان داد که عملکرد کارکنان بانک ایران زمین در بهترین کیفیت قرار دارد.

به گزارش ژاژوک به نقل از پول نیوز، مدتهاست ارتباط نزدیک مسوولان با مردم با جدیت در دستور کار قرار دارد که نمونه بارز آن، سفر‌های استانی هیات دولت به استان‌ها و ارتباط نزدیک با مردم و مسوولان استانی است. سفر‌های استانی و ارتباط مستقیم با مدیران پایین دستی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از یک سو سایه مدیریت بالادستی بر مدیران و کارکنان پایین دستی باعث می‌شود احساس مسوولیت دو چندان باشد و از سوی دیگر مدیران ارشد در جریان امور قرار می‌گیرند.

عملکرد درست و سالم

بی شک بانک‌ها به عنوان مراکز مالی، ارتباط مستقیمی با مشتریان دارند. هرچقدر این ارتباط سالم‎تر، دقیق‌تر و محترمانه‌تر باشد، اثرات خود را در جذب مشتری و گردش مناسب مالی بیشتر نشان می‌دهد. روند رو به رشد بانک ایران زمین و تحولات صورت گرفته نشان می‌دهد که عملکرد بانک تا چه اندازه درست و سالم بوده است.

چهار استان زیر نظر

ایران ظرفیت‌های بسیاری دارد که از شرایط متفاوت و متنوعی برخوردار است. برخی از قسمت‌های ایران از جایگاه بالاتری برخوردار است به نوعی که از آن‌ها به عنوان کلانشهر یاد می‌شود. از آنجا که نظارت مستمر و مستقیم در دستور کار مدیران ارشد بانک ایران زمین قرار دارد، با هدف تعامل بیشتر مدیران عالی بانک ایران زمین با کارکنان شعب استان ها، اعضای هیات مدیره این بانک از مدیریت شعب استان‌های اصفهان، قم، مرکزی، چهارمحال و بختیاری بازدید کردند.

تلاش‌های غرور آفرین

آنچه بعد از این دیدار‌ها اهمیت دارد، اطلاع رسانی از نتیجه بازدیدهاست. اگر مدیران ارشد شرایط نامناسبی را مشاهده کنند، در جلسات، سخنرانی‌ها یا مصاحبه‌ها با ادبیاتی منتقدانه اظهار نظر می‌کنند و حتی پس از پایان سفر، در مورد ادامه فعالیت مدیران تجدید نظر می‌کنند، اما هنگامی که مدیران زیر مجموعه عملکرد مناسبی داشته و در مسیر تعالی گام برداشته باشند، ادبیات مدیران ارشد قدرشناسانه همراه با تقدیر و تشکر است، اتفاقی که پس از بازدید مدیران بانک ایران زمین شاهد بودیم به نوعی که مدیرعامل این بانک، فعالیت‌ها و تلاش‌هایی که در منطقه انجام شده را مایه غرور و افتخار بانک بیان کرد و گفت: همراهی و تلاش مشترک یکایک همکاران در شعب و ستاد استان باعث این موفقیت و افتخار برای بانک ایران زمین شده است. عبدالحمید پورسعید با اشاره به بازدید‌های صورت گرفته از شعب استان افزود: اولویت مدیران ارشد بانک در انتخاب و جانمایی شعب این است که همکاران در فضایی فعالیت کنند و به مشتریان خدمات ارائه دهند که در خور شأن آنان باشد.

رهنمود برای خدمات رسانی بیشتر

نکته مهمی که در سفر استانی مدیران ارشد مطرح شد، ریل گذاری برای ادامه فعالیت‌ها بود به نوعی که مدیرعامل بانک ایران زمین با بیان اینکه ما یک بانکدار هستیم، گفت: هر یک از ما به عنوان بانکدار در طول روز با مشتریان و مراجعه کنندگان متعددی سر و کار داریم و باید برای مشتریان محیطی مناسب و آبرومند که متناسب با وجهه بانک باشد، فراهم کنیم. پورسعید تعهد و تعصب به سازمان، رفتار و اخلاق کاری را مهمترین ویژگی یک بانکدار موفق دانست و گفت: احترام و برخورد مناسب در کنار ابزار‌هایی که در اختیار داریم، باعث جلب رضایت مشتریان و انجام امور بانکی آنان خواهد شد. وی با تاکید بر استفاده از تکنولوژی و ابزار‌های جدید در بانک، خاطرنشان کرد: همکاران با آموزش و مطالعه دقیق سرویس‌های بانکداری مدرن و خدمات همراه بانک می‌توانند، با معرفی و تشویق مشتریان، میزان مراجعین به شعب را کاهش داده و مشتریان نیز در کمترین زمان می‌توانند امور بانکی خود را از این طریق انجام دهند.

مشاهده مشتری مداری کارکنان

در ادامه رییس هیات مدیره بانک ایران زمین با قدردانی از تلاش‌های همکاران استان گفت: در بازدید شعب مشاهده شد که همه همکاران با تلاش و تمام وجود در جهت اهداف تعیین شده بانک حرکت می‌کنند و مشتری مداری را به بهترین نحو اجرا کرده اند. سیدحسن سلطانی فیروز همکاری شعب و ستاد را ضروری دانست و افزود: تلفیق فعالیت شعب و ادارات مرکزی، عملکرد کلی بانک را نشان می‌دهد. اما اولین دیدار و مواجهه مشتری با بانک از طریق شعب آغاز می‌شود و رفتار و برخورد مناسب و پسندیده همکاران در شعب می‌تواند باعث تشویق مشتری برای افتتاح حساب و به تبع آن جذب مشتریان بیشتر شود.

رفتار و اخلاق متفاوت

رئیس هیأت مدیره بانک ایران زمین بر رفتار مناسب با مشتریان تاکید کرد و گفت: هر یک از مشتریان زمانی که به شعب مراجعه می‌کنند، ممکن است رفتار و اخلاق متفاوتی داشته باشند. این شما هستید که باید استادانه درخواست آنان را مطالبه و با سعه صدر و بلند نظری امور بانکی آنان را انجام دهید. سلطانی فیروز با ابراز خرسندی از حضور کارکنان دلسوز و پرتلاش در استان، گفت: اکثر همکارانی که از ابتدا در بانک فعالیت داشتند، در حال حاضر دارای سابقه کاری قابل توجهی هستند. همچنین نیرو‌های جوانی که وارد ترکیب بانک می‌شوند، با توجه به سطح دانش و معلومات خود ارزیابی شده اند و همه دارای سواد و تخصص قابل قبولی هستند که در کنار آموزش‌های مدیر منطقه و روسای شعب می‌توانند اثرگذار باشند.

پایه گذاری تحول و توسعه

یکی دیگر از اتفاقاتی که در این دیدار شاهد بودیم، اطلاع رسانی در خصوص عملکرد و چشم انداز آینده بانک ایران زمین بود به نوعی که قائم مقام بانک ایران زمین اعلام کرد: با همت و تلاش همکاران من در معاونت طرح و برنامه بانک و گروه مالی ایران زمین، طرح تحول و توسعه بانک ایران زمین پایه گذاری و برنامه ریزی شد. در این طرح حیطه و مسئولیت یکایک کارکنان در بانک تعریف و تشریح شده است. مجتبی شیروانی هرندی با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین شاخص‌ها در طرح تحول بانک، شاخص مولدسازی دارایی‌های غیر مولد است گفت: این مهم خارج از فعالیت‌های بانکی است که باید احیا شود و به چرخه فعالیت بانکی درآید. وی اقتصاد را همانند یک زنجیر به هم پیوسته بیان کرد و افزود: بانک دارای حوزه‌های مختلف است که بزرگترین بخش آن شعب هستند که بیشترین نیروی انسانی در آنجا فعالیت می‌کنند. هر اندازه که دارایی‌های غیر مولد فعال شود و در چرخه فعالیت اصلی بانک وارد شود، موفقیت بیشتر و اقدامات بزرگ تری انجام می‌شود. هر یک از ما به عنوان یکی از حلقه‌های این زنجیر بزرگ می‌توانیم موثر باشیم.

سامانه ارزیابی متفاوت

قائم مقام بانک ایران زمین از راه اندازی سامانه ارزیابی متفاوت در بانک خبر داد و گفت: با همکاری مدیر امور توسعه سرمایه انسانی بازنگری طرح طبقه بندی مشاغل و سامانه ارزیابی عملکرد کارکنان با راندمان و کارایی بهتر در اختیار مدیران و همکاران قرار خواهد گرفت، که قطعاً در آینده نزدیک آثار مطلوب آن را برای نیرو‌های ارزشمند بانک در ستاد، مناطق و شعب خواهید دید. شروانی از طرح انگیزشی در حوزه رقابت کلیه مناطق و همکاران خبر داد و افزود: ساختار و استراتژی این طرح با همکاری معاونت طرح و برنامه، مدیریت امور توسعه سرمایه انسانی و مدیریت امور شعب به سرعت انجام خواهد شد و در هر ماه منطقه برتر، شعبه برتر و همکار برتر خواهیم داشت.

مطالبمرتبط

Мы считаем Antaras International Holding другом Исламской Республики Ира
سایر اخبار ویژه

Мы считаем Antaras International Holding другом Исламской Республики Ира

17 اسفند 1403
نگاه ویژه هلدینگ رمز موفقیت به مفاخر اقتصادی
سایر اخبار ویژه

نگاه ویژه هلدینگ رمز موفقیت به مفاخر اقتصادی

14 اسفند 1403
بنیانگذار تشریفات و گارد بانک ها در کشور
سایر اخبار ویژه

بنیانگذار تشریفات و گارد بانک ها در کشور

13 بهمن 1403
Ализаде поздравил с Новым годом
سایر اخبار ویژه

Ализаде поздравил с Новым годом

20 دی 1403
کارگاه فنون دفاع حرفه ای برای وکلای دادگستری و مشاوران حقوقی
سایر اخبار ویژه

کارگاه فنون دفاع حرفه ای برای وکلای دادگستری و مشاوران حقوقی

29 آبان 1403
جولان دادن آقا زاده ها در دانشگاه  آزاد خمینی شهر
سایر اخبار ویژه

جولان دادن آقا زاده ها در دانشگاه آزاد خمینی شهر

13 آبان 1403
پست بعدی
کیفیت در دستور کار سایپا

کیفیت در دستور کار سایپا

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + چهارده =

  • 302

Recommended

برگزاری دوره های آشنایی با گیاهان دارویی در آموزشگاه آفرینش طبیعت پاک زندگی

برگزاری دوره های آشنایی با گیاهان دارویی در آموزشگاه آفرینش طبیعت پاک زندگی

6 آبان 1402
مدیریت بحران‌های کلان با بیمه دی

مدیریت بحران‌های کلان با بیمه دی

28 آبان 1402
قاتلان شهدای کربلا مولف ابراهیم صنوبر

قاتلان شهدای کربلا مولف ابراهیم صنوبر

19 فروردین 1404
حضور بانک صنعت و معدن در کیش اینوکس به روایت تصویر (+فیلم)

حضور بانک صنعت و معدن در کیش اینوکس به روایت تصویر (+فیلم)

26 آبان 1402
تحصیل کردگان بومی خواستار اشتغال در پالایشگاه نفت بندرعباس

تحصیل کردگان بومی خواستار اشتغال در پالایشگاه نفت بندرعباس

2 اسفند 1402
مذاکرات غیرمستقیم بین آمریکا و ایران

مذاکرات غیرمستقیم بین آمریکا و ایران

22 فروردین 1404

درباره ما

خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

خبرهای محبوب

هیپ هاپ فقط موسیقی نیست، زبان یک نسل است.

دکتر مهدی افسری به سمت مشاور عالی سازمان متخصصین و مدیران ایران منصوب شد.

کتاب”یاران مختار”منتشر شد

انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران

چشم‌انداز تجارت ۱۰ میلیارد دلاری ایران و روسیه تا سال ۲۰۲۹

خبرهای اخیر

هیپ هاپ فقط موسیقی نیست، زبان یک نسل است.

دکتر مهدی افسری به سمت مشاور عالی سازمان متخصصین و مدیران ایران منصوب شد.

کتاب”یاران مختار”منتشر شد

انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران

چشم‌انداز تجارت ۱۰ میلیارد دلاری ایران و روسیه تا سال ۲۰۲۹

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • بیمه
  • بانک
  • انرژی
  • تکنولوژی
  • خودرو
  • فرهنگی
  • هنری
  • ورزشی
  • سلامت
  • سرگرمی
  • رنگارنگ

طراحی و اجرا توسط: آریان وب